dimecres, 16 de juliol del 2014

Dilluns 14 de juliol de 2014

Bona nit Famílies!

Us deixem amb el blog de l'habitació número 8: El Carles, el David B., Pol Colomer i Gorka...

Avui ens hem llevat més d'hora ja que havíem de fer l'excursió llarga. Primer de tot ens hem vestit, hem anat a esmorzar (havíem d'esmorzar més ràpid). Un cop fet això ens hem preparat per l'excursió: la motxilla petita, la cantimplora, el cangur per si plovia, la gorra i ens hem posat crema.

Hem marxat de la Cadamont i hem anat fins a la granja de les vaques, on ens esperava un autocar que ens ha portat la fageda d'en Jordà. Des d'allà vam anar al volcà de Santa Margarida i al volcà Croscat..








En arribar al volcà de Santa Margarida hem dinat un entrepà gran de pernil salat i un de petit. d'allà hem marxat al volcà Croscat, però ja no hi hem pujat ja que es feia tard.

Hem tornat a agafar l'autocar fins a la granja de les vaques i hem pujat fins la Cadamont. Allà hem berenat i hem anat a la piscina, ja que feia molta calor.

Abans de sopar les nenes de l'habitació 6 han fet una nit de nois. Ha estat molt divertit!!!!




Per la nit hi ha gent que va voler fer històries de por i uns altres que ens vam quedar mirant una peli.

P.D. Pol: Hola Papa, Hola Mama i Hola Sílvia!!! M'ho he passat molt bé i m'agradaria estar uns quants dies més...i res...no tinc res en especial per explicar-vos, només que un dia em vaig fer mal i ja està! Petons!

P..D David: Papa, Mama, Iaia i Iris.Espero que us estigui anant bé a Barcelona, i que jo m'ho estic passant molt bé. Com diu el Pol, també em vull quedar més dies. Petons. Aquest any no us preocupeu que no m'he trencat el nas ;)

P.D. Carles: Petons desde la Cadamont pels meus pares i el meu germà! Tot és molt guay i l'any que ve vull repetir i que voldria que les colònies fossin més llargues, tot i que us he trobat a faltar! Petons

P.D. Gorka: Hola Papa, Mama i Germanastres! M'ho estic passant molt bé, també vull estar més dies de colònies, he pensat molt en vosaltres i... Petons!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada